Superstar_00 etkafa salı günü kadın doğuma randevum var dünkü testler moralimi yerle bir etti o yüzden test yapmak istemiyorum.
Superstar_00 talhamamy Negatif olduğunu biliyorum adet olmadan önce yaptım adetime 3 gün varken yaptım belki yükselir diye bekliyorum.