Merhaba kızlar 9 ay 5 günlük bebeğim geceleri olunca özellikle gece yarısından sonra katılır şekilde ağlıyor son 2 haftadır. Saat 8-8.30 gibi gece uykusuna geçiyor gece 12 1 e kadar uyuyor sonra bir çığlıkla uyanıyor ki sabahlara kadar en son dün gece ağlarken sıçradığını farkettim sonra ağlarken katılmaya döndü yani korktuğunu düşünüyorum çünkü diş sancısı bu kadar bu denli olabileceğini sanmıyorum. Aynı şeyleri yaşayan var mı tavsiyeleriniz var mı