berosu 2 ay temiz kullandım. 2li almıştık biri kuzenimde biri bende. Gayet iyi çalışır durumda. Yedek parçaları da mevcut.
Sare_nuhaninannesi_05 berosu Merhaba az önce böyle bir post daha gördüm şuan düşünmüyorum ama fiyatı iyi gelirse bir ohtimal olabilir diyorum ne kadar acaba?
simseklivekalpli berosu Canımız Annemiz, Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden “Resim Yükle” kutucuğundan yükleyebilir veya https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyip “Kopyala” kısmından bağlantıyı alarak yorum olarak paylaşabilirsiniz. 💜