ipesi Herkese selam, 6 aylık olduk ve sürekli hareket ve ilgi istiyor bebeğim. Çok yoruldum artık Hoppalardan almayı düşündüm ama erkek bebek için zararlı olabileceğinden korkuyorum. Sizce? Kullanan var mı?
Arasyigitinannesi ipesi bende yurutece koymak istiyordum ama erkrkler icin zararliymis en fazla 5 er dakika yeterliymis daha fazla durmak ister diye ben almayacağım 🙇♀️🤷♀️