rumaksoy TalentedMom ben kullanıyorım aşırı memnunum büyük süpürgeyi açmama gerek kalmıyor öekim gücü çok güzel silmesi de çok güzel
Sunismyson TalentedMom Evet. Ben öncesinde yine de evi süpürüyorum günlük rutinim artık. Su haznesine de beyaz sirke koyuyorum mis gibi oluyor.
KahveliVera TalentedMom s6 pure kullanıyorum 4. Yıl oldu brn memnunum ama taşındığım ev çok sıkıntılı kapı girişleri yüksek biri aşağı diye verim alamıyorum 🥲 bi arkadaşım s8 mi 9mu ne almış çok memnun evini 15 güne bir süpürüyormuş robottan sonRa
Ococila S8 kullanıyorum çok memnunum halının üstüne çıkınca mobu yukarı kaldırıyor halılar ıslanmıyor silme aparatıyla