Ahsensmom_ trendyoldan almıştım, alman üretimi diye hatırlıyorum organik bir diş topu. Küçük bir şişe içinde birsürü minik beyaz top var, diş döneminde 2 saat arayla günde 5 tane kullanılabiliyor. Doktorumuz 6 aydan sonra kullanabilirsin demişti direkt sipariş vermiştim, kızım 9gün sonra 10 aylık olacak, dün 11.dişini patlattı. Yani bana çok yardımı oldu ağrısını hafifletiyor bence