Sezeryan sonrası idrar yolu enfeksiyonu geçmeyen var mıydı 45 gün oldu hala geçmedi ve enfeksiyona bağlı diye düşünüyorum sürekli tırnak kenarlarım batıyor. Üşüme titreme vardı ama o geçti bazen idrar var gibi his verip kaçıracak gibi vs hisler antibiyotik de kullandım geçmedi :(