Son bir haftadır aşırı artan bir ayrılık kaygısı yaşıyoruz sürekli kucak istiyor odadan çıktığım anda ağlamaya başlıyor emene kadar susmuyor babasına asla gitmiyor normalde tek başına oyun bile oynarken hiç bir şey ilgisini çekmiyor sürekli sarılıp emmek istiyor hep huysuz mız mız bu süreç ne kadar devam edecek Allah aşkına azalması için ne yapabilirim tecrübesi olan anneler var mı 🥲