tanemtanem benim ikinci cocugumda da oyleydi doktorlara sordugumda genelde 1 yasina kadar iceri gececektir merak etme demişlerdi gecmezse gobek fitigi idiye bakiyolarmjs ona gore mudahale edilebiliyormus ama çoğunlukla geciyormus canim hatta cok aglayan veya gazli bebeklerde zorlamadan kaynakli sonradan da cikabiliyormus oraya kusak baglayan var parayi steril edip bantlayan var ama doktorlarin genel olarak dedigi mudahaleye gerek yok genellikle zamanla gececektir cidden benim cocugunda sanirim 6 7 aylik gibiydi gecmisti oyle hatirliyorum suan 1 yasinda normal görünumunde.