rabis004 bana da psikiyatrist hafif bir otizm esintisi var dedi 1-2 hareketi bunu düşündürüyor dedi. İsmine bakmaması ve yabancılarla çok iletişim kurmaması temas etmemesi. Pandemi doğumlu olduğu için bu da bir etken olabilir ama özel eğitim almalısınız dedi.başladık bizde haftada 2 özel eğitim 1 defa da ergoterapiye gidiyor. İnşallah düzelir durup durup ağlıyorum bende içim çok sıkılıyor benim bir yanlışım mı oldu diye.