Kızlar merhaba 3 yaşında bir kızım var kendi başına oyun oynamayı bilir aslında ama oynamıyor saçmapasan yok suyun ıcıne çatal atacam çatal yüzdürcem bilmem ne falan vs salatalık atacam yüzdürcem diyor ama öyle olmazki salatalık yüzmezki diyorum bu seferde hayır dıyor sinirleniyor kafasına vuruyor şak şak ben işe başladıktan sonra böyle saçmalamaya kafasına vurmaya basladı ve telefona cok düştü konusur eder kendını çat pat ifade edebilir ama sanki geriye anormallıkler var gibime geliyor kendi basına oyalanamıyor oynamıyor cok bunaldım