kirmiziucanbalon LÜTFEN SUYU TASARRUFLU KULLANALIM BİR SÜRÜ ÇAMASIR VAR YIKANACAK AMA MAKİNA TAM DOLMADAN ÇALISTIRMIYORUM
aslanmomy kirmiziucanbalon biz iki kişi olmamıza rağmen tasarruf lu kullanıyoruz günlerce suyumuz kesildi su faturası bi geldi 1.200 biz şoklarda aradık kullanmaya bağlı dediler bu ay herkesin yüksek gelmiş
emiyomu kirmiziucanbalon karşı komşu haftada bir arabasını yıkıyor oğlununda kendininde. Şikayet edilir mi acaba böyle durumlarda
kirmiziucanbalon emiyomu önceden şikayet ediliyordu. Belediyeler de bir açıklama yapmıyor ki. Halı araba yıkama yasak deseler