Geçmiş olsun. Benim kızımda da egzama oldu daha 1 aylıktı henüz. Yüzünde önce kırmızı kırmızı noktalar oldu sonrasında yara gibi kabuk oluştu. Alerji bölümüne götürdük, alerji olmuş alerji egzama ya dönmüş. Krem ve antibiyotikli şurup vermişti bize. Ona alerji yapacak bazı yiyecekleri yemeyi kestim. Süt, tahin, acı baharatlı şeyleri yediğim zaman kızımın yüzünde hemen alerji yapıyo. İyi bir alerji doktoruna gidip baktırmanızı tavsiye ederim. Krem olarak bize hipokort vermişti bu Krem çok iyi geliyor bize. Siz de doktora danışın iyi gelecek kremler verir mutlaka.