selmagokk Normal doğum yaptım 3 ay oldu aşağı bölgemde çok ağrı var yaklaşık 5 gündür parol içiyorum etki etmiyor ertesi gün hapı atmıştım onun yan etkisimi neden bilmiyorum adetim şuan onun ağrısımı dicem oda değil öyle bir ağrıyla alakası yok 😫😫