alynabatmaz annem kıyıp da deldirmedi kulağımı. Ne zaman ki ben belirli bir yaşa geldim kendim istedim o zaman bile geçici hevestir diye ses etmedi. Baktı ki sürekli isteyip vazgeçmiyorum o zaman deldirdi . 5 yaşlarında fln dım sanırım. İstediğim küpeyi de takmıştım. Küçükken çok uzun süre küpe taktığım için şimdilerde 2-3 sene bişi takmasam bile kapanmıyor. Ama bilemem bu kapanma işi kişiden kişiye değişiyor da olabilir. Her neyse canım hangi küpeyi heves ediyorsa onu taktım. İmitasyon lar hariç. Onlar bende o zamandan beri allerji yapar.
Deldirirken ağladım mı, hayır. Kendi düşen ağlamaz ,kendim çok istediğim için dişimi sıkıp ağlamamıştım, hala hatırlarım o günü. Annem canımın yandığını anlamış bana dondurma bile almıştı. Bir parka gidip oturmuştum sonra hiç fark etmediğim bir anda dondurmam hareket etmeye başladı bir de baktım kedinin biri yanaşmış dondurmamı yalıyor 😅 o dondurma da kediye nasip oldu. Öyle tatlı bir anı…
Bence kendi istemeli çocuk böyle bir şeyi. Severek isteyerek eğlenerek takmalı. Kimi çocuk da sevmez ve takmaz. Öyle bir durumda da önceden açılan delik kapanır.