pimpiriklianne43 Merve-34 kesinlikle yanlış kilo başı 1 fis olurmu benim oğlum 12 kg 1 fis sıkıyorum onda bir yanlışlık var 1 yaşına kadar 400 luk 1 yaşından sonra 600 luk kullanılacak
pimpiriklianne43 Merve-34 1 fis veya 3 damla 400 demek demir damlası olabilirmi senin dediğin ocean microfer kilo başı 1 damla diyor bazı doktorlar
Merve-34 pimpiriklianne43 hayır eminim d vitamini 400 olandan bence de çok bende kızımda hep 1 fıs olarak kullanıyordum kilosu kadar demesi hadi fıs değil damla demiş olsa da kilosu kadar yşne fazla değil mi
pimpiriklianne43 Merve-34 evet damla olarakta fazla o eczaneden birdaha birdey alma d vitamininin fazla alimi zararli diye biliyorum