semakutl bende tekim eşimde uzakta çalışıyor o bile yok 3 4 ayda bir geliyor çok yorucu oluyor bazen özellikle ekstra yorucu oluyor çünkü hep ayakta kalıyorum tuvalete bile zor gidiyorum kaynanam var ama oda yokmuş gibi bana bı yararı yok ama zararı çok ama mesela sarılıp yatıyorlar bazen abisi öpüyor kardeşini sarılıyor iyiki olmuş diyorum ama bazende kıskanıyor kv sağolsun çocuğa vuruyor falan o zamanlarda kaynanama sinir oluyorum işte çocuğa kıskançlık olmadan sevgiyi öğretmeye çalışıyorum ve işimi çok zorlaştırıyor şimdi ikisini bir bırakamıyorum