Bizde altı aylıkken deldirdik şükür hiç bilmedi bile işlem yapılırken ağladı oda anlık bir ağlama sonra sakinleşti onların taktiği küpe kaldı bir iki ay kalsın dedi antibiyotikli krem verdi eczane ondan sürdük küpeyi sürekli oynattik kulağına yapışmasin diye .bize etrafımızdakiler erken filan dedi ama bunun bilimsel hiç bir aciklmasi yok ben çok araştırdım doktorlar eczacılar bile tutarsız konuşuyor bu konuda en doğru kararı aileler vermeli bebeği için