aysima38 Erkilet kadın doğumda sezaryen olanlar herşey istediğiniz düzeyde ilerledimi sezaryen dikişlerinizden memnun kaldınız mı yada memnun kalıp kalmadığınız durumları paylaşır mısınız 🫶
barismom aysima38 şehir hastanesinde oldum ben ilk doğum sezaryana alındım dikişlerim iyi ameliyat güzel geçti 4 ay oldu
YumukluSucurtaa aysima38 erkilette yapmadım 🤷🏻♀️ Hüma da yaptım. İnsAllah saglikla kucağınıza almak nasip etsin 🫠
barbiee_ aysima38 hayır yok sizin için üstte kalsın dedim bilgim yok ben memorialde yaptım doğumu 2.5 sene önce🥹
YumukluSucurtaa barbiee_ kuzu ora Beyazşehir diye geçmiyor benim oturduğum mahallede oturuyormuş arkadaş toki tabelası var yukarı çıkıyorsun sol tarafta kalıyor 🫠