Birkullanici ek gıda açısından iyi yiyor zaten gündüz 9. Ayda kendi bıraktı. 1 aydır da gece sadece ağzında dursun istiyordu hatta bazen krize giriyordu uykusu saat başı bölünüyordu. Onun için de benim içinde işler kötüye gitmeye başlamıştı. Bu yüzden kesiyorum doktorumla da görüştüm 15. Ayda kesebilirsin demişti. Bende en başından beri çok uzun süre emzirme taraftarı değildim zaten hani 2 yaşa kadar falan zaten emzirmezdim