adenalya Kızlar kızım kaşıkla hiç bişey yemiyor. Yani benim yedirmemi reddediyor. Makarna-Pilav yiyor ya da eliyle yiyebileceği pankek ekmek meyve vs yiyor. Ama sulu yemek yediremiyorum. Kahvaltıda yaptıramıyorum. Kahvaltı sevmiyor pankek dışında. Ne yapma gerek ya da bu bir süreç mi? Üzülüyorum ya. 14 aylık hala 3 ay önceki kilosunda. 9 kg. Doktor normal yürüyor çok hareketli dedi ama yese biraz kilo alır 😔
momas adenalya sebze falan yesin diyorsanız mücver tarzı yapabilirsiniz hani pankek gibi yiyormuş ya ondan
balbademeren adenalya Yorumları okuyunca çok şaşırdım çünkü bebeğim yeni 14 aylık oldu ve birkaç gündür tam tarif ettiğiniz gibi davranıyor. Sadece kendi eliyle yiyebildiği şeyleri istiyor, çorbalara bayılan bebeğim bir kaşık çorbayı ağzına almıyor inşallah bu aya özel bir durumdur.. bir süre sadece onun istediklerini vermeye çalışıcam. Yemeyi reddettiklerini yoğurda bulayıp vermeyi düşünüyorum
esray96 adenalya merhaba benim bebeğim de aynı bahsettiğiniz gibi ekmek simit makarna pankek pilav vs yiyor fakat ne çorba tarzı ne de sulu yemek yemiyor. 1 yaş öncesi çok iştahlıydı 14 aylık yaklaşık 2-3 aydır çok seçmeye başladı. Kıyma tavuk et verdiğimde tükürüyor. Nasıl yapacağım artık bilemiyorum. Bir çözüm bulursanız lütfen söyleyin
adenalya Diyetisyene yönlendirdi dr sana nasıl verdireceğini anlatır diyetisyen dedi ama diyetisyende süper zekasıyla muhteşem tavsiyelerde bulundu 😂 3 ana 3 ara öğün yedir diyor. İyi de bu çocuk yemiyor diye sana geliyorum. Bildiğim şeyleri söylüyor. O an dedim en iyisi annelerden fikir almak 🥲
adenalya momas onu da yapıyorum. Yiyor yine çünkü elle yiyor. Tabi o da şahane yemiyor çoğunu eliyle sıkıp atıyor aralarda ağzına götürüyor işte 🥲
eozlem 14te bir şey var herhalde ya. İştahı çok açık normalde bebeğimin ama bu ay önüne koyduğum her şeyle sadece oynuyor ve benim yedirmeme de izin vermiyor.
adenalya eozlem evet yaaa. Kızım zaten iştahsızdı ama bu ay ayrı bişeyler oldu 🤧 Arpa şehriye çorbasına bayılırdı yemiyorrr
adenalya livanurvealpinannesi61 onu da denedim uzun zamandır kahvaltıda pankek vermiyordum yemiyor 🙂↔️
livanurvealpinannesi61 adenalya iştahı için karamürver denediniz mi oda iştah açıyor ben babybomb kullandım kızıma çok Güzel iştah açıyor
rana0234 Benim de 14 aylık, asla yemez, saatlerce ağzında bekletir, asla oturmak nedir bilmez, yemek, sofra gördü mü kaçar, asla yerinde durmaz, çorbayı, muzu vs bile saatlerce ağzında tutar, yutmaz, kafayı yiyorum her öğünde🤦🏻♀️😭
adenalya balbademeren ay yoğurtta yemiyor benim kiiii…. 🥲 Sırf o seviyor diye Jersey mayalıyorum iğreniyor şuan bildiğin… 🥲 Geçen makarna seviyor yiyor diye bir kaşık yoğurt makarnanın yanına koydum. Makarnayı yoğurda değdirip verdim diye makarnayı da yemedi. Hiç yemedi yani inadı tuttu 🥲
adenalya esray96 eczaneden bir muştivitamin aldım ama değerleri iyi aslında b12 düşüktü o sanki biraz iyi geldi. Bir de Ravla mor meyveden sipariş verdim o da yarın elimde olur bakalım. Eğer iyi olursa mutlaka haber veririm 🌸🥹 Multivitamin biraz iştah açtı ama