3,5 yaşında çocuğum ve artık bu huyu beni bunaltıyor her şeye karışıyor her şeyi ben yapayım yaşına uysada uymasa da mesela sabah başlıyoruz yumurta kıracağım ben kıracağım diye ağla sen kır ben salatalık doğrayım bu sefer ben salatalık doğrayacağım masaya bişey koyacağım ben koyacağım diye ağlıyor ve özellikle son zamanlarda yemek öncesi bir kriz çıkartıp o yemeği burnumuzdan getiriyor sonra işte evi süpürüyorum gelir elimden süpürge almak ister ben süpüreceğim villada yapacağım yok pedala ben basacağım bulaşık makinası düzenlerim yok ben çıkaracağım her günüm böyle geçiyor hani hiç birşey yaptırmayan biride değilim ama gün içinde her şeyi isteyip 1 dk işi 10 dk çıkarmakta artık beni yoruyor birde sürekli birinden gördüğü eylemi yapma isteği günde 5 kere dişimi fırçalasam sürekli diş fırçalıyacağım isteği onda da olur hiç ne korkusu oluyor ne suru be kız çocuğu daha sonra okula başlayacak ve ben her zaman yanında olamayacağım bu hareketleri beni çok düşündürüyor neler duyuyoruz sapık düşünce de ki insanlar artık beni bu hareketleri çok düşündürmeye başladı başına ben olmadığım yerde bir şey gelir diye 😒 bu durumda çocuğu olan düzelen veya neler yaptığını çözüm bulan var mı?