octaviablakee Arkadaşlar bebeğim 5,5 aylık. Bir haftadır hafif hafif tadımlara başladık. Havuç,kabak,yoğurt,avakado gibi. 1haftadır kaka yapmıyor. Normal mi? Ne zaman doktora başvurmalıyım
etuerk octaviablakee bende normal değil 1 hafta olmuş birikmiş olması lazımdı. Ek gıda da kanızlık ilk zamanlar çok sık oluyor maalesef siz beklemeden doktoruna yazın yada gidin