dogadan01 kızım 3 yaşında. Tipini beğenmediği çocuklara kötü davranıyor. Ben de hiç şekilci değilimdir ama babası öyledir. Huy transferi herhalde. Neyse geçenlerde kendinden üç ay küçük bir kıza kaşlarını bi çattı. Nefretle bakıyor. Çocuk korktu. Aldım bunu parktan eve götürdüm. Bir daha başkasına kötü bakarsa, kötü davranırsa bunu hep yapacağımı söyledim. Yaptım da. Dün o kızla nazik nazik oynadı.
Şiddete yöneldiğinde ortamdan alıp canını sıkın. Öğrenecektir.