begonvil00 Kızlar akşam 7 de mayaladığım yoğurt şimdi aklıma geldi salak gibi. Yaklaşık 14 saattir mayalanıyor. Bebeğime mayalamıştım. Bişey olur mu ya
Mammamiaa_ begonvil00 dolapta kalsın birgün . Tadına bakın ekşiyse siz yiyin . Bebeğinize tekrar yapın. Bulunduğunuz yer soğuk ve yoğurdu çok sarmalamadıysanız idare eder herhalde 😅 bende soğuk havada 8-9 saati geçmiyorum
mamacitaa_ begonvil00 ya bisey olmaz ki buzdolabına koy bide orda beklesin ben bugün sonra açıp yiyoruz
nilikonunannesii begonvil00 bende unuttum geçen gün ama fırında mayalayıp bıraktığım için içi sıcak değildi serindi mutfak da bir şey olmadı kızım yedi güzelce 😊 ben mayalamadan önce mayaya biraz tuz biraz şeker karıştırıyorum ondan da ekşimemiş olabilir.