Kızlar taa nişanlandiginiz günden beri düşünüyorum bugün cinlatim dedim eşimin zoruna gitti sanırım kendince haklı olabilir ama ben artık onu zayıf görmek istemiyorum çocuk gibi zayıflığı var ve hiç hoş durmuyor eşimle boyum hemen hemen aynı uzunuz ben ilaçlardan dolayı yan etki oldu kilo aldım 74 kg eşim ise 55 kg utanıyorum onunla dışarı çıkmaya giydikleri yakışıyor kaldirma potansiyeli var ama kötü görünüyor yani genetik zayıflık sanırım ne yaparsa yapsın alamıyor şahsen başka biri benim yaptığım pastaları börekleri yemekleri yese 90 kg olmuştu eşime güzelce söyledim diyetisyene gitmesini istiyorum umarım bir an önce sağlıklı bir şekilde kilo alır ya ne yapmam lazım bilmiyorum