Okul öncesi öğretmeniyim yorum yapmak istedim benimde 9 aylık bir bebeğim var 7 senedir de mesleğimi icra ediyorum çok zor öğrencilerim de oldu çocuklarla epey iç içeyim yani , nacizane fikrim kesinlikle bağırmamalısınız çocuk da aksine öfke ve korku yaratır evet çok zor tahammül etmesi ama siz ne kadar sakin olursanız çocuğunuz da o kadar sakinleşir emin olun 🌸