Kızlar 3 gündür 5 aylık oğluma bu mamayı veriyorum. Kakası yemyeşil ve gazı çok ama çok kötü kokuyor. Daha önceden hipp kullanıyorduk kakası hep sarıydı ve genelde kakasını düzenli olarak her gün yapardı. Bebeğim inanılmaz gazlı bu aralar ben de bu yüzden mamayı değiştirmeye karar vermiştim. Fakat aptamile geçince kakası ve gazı inanılmaz kokmaya başladı. Gaz hala var bu arada. 3. Ayında bu şekilde gazı yoktu bu ay ne olduysa ilk doğduğu zamanlar gibi aşırı gazlı. Var mı bi öneriniz?