umaytoom kızım 15 aylık kesmeye cesaret edemedim çünkü onunla dalmaya alıştı (maalesef) zaten çok yiyen bir bebek değil. Kızım en geç 8’de uyumuş oluyor. Gece duruma göre 1-2 kere içiyor ama öyle çok miktarda değil. Ama cici bebeymiş arı mamaymış yapmayın bence içeriklerinde şeker, palm yağı var.