Selam kızlar,
Bir bucuk ay önce genel anestezi alarak sezeryanla bebeğimi dünyaya getirdim. Fakat ameliyat esnasında doktorlar beni uyandırmadan yaklasık 20 dk önce bilincim yerine geldi. Uyandım bildiğiniz ama asla hareket edemedim ne kadar cabalasamda karabasan inmiş gibiydi. Çok şükür ki paniklemedim sakin kalmaya calistim, onlar beni uyandırmaya calisip ağzımdan hortumu cektiklerinde hareket edebilmeye ve konusabilmeye başladım. Kendimde konuscak hal bulunca hemen ben 20 dk önce uyandım ama hereker edemedim dedim ama rüya görmüssündür oyle birşey olsa biz anlardık dediler ama doktorların konusmalarını kendi aralarında şakalaşmalarını falan hep duydum rüya olmadığına eminim.
Geçenlerde doğum yapan bir instagram fenomeninin de başına boyle bir şey gelmiş görünce yazmak istedim benim gibi böyle bir durum yaşayan var mı merak ettim.