40ı çıktıktan sonraki bir hafta oğlum memeyi reddetti. Memeye yaklaşınca sürekli ağladı kıyametler kopardı. Meme+mama ile gidiyorduk biz en başından beri. Mamayı verince susuyordu. Ben de sağıp sağıp biberonla verdim. Bir ara bırakacak diye çok korktum ancak o büyüme atağı geçince tekrar tuttu memeyi. Şimdi ara ara memeyi istemediği oluyor ben de alıştım bu duruma çünkü sürekli gelişim halindeler ve atakları bitmiyor… size tavsiyem canınızı sıkmayın sağın verin sütünüzü. Umarım çabuk geçer bu dönemi ve memeyi hiç bırakmaz :)