prensannesi15 Kızlar ya oğlum 6 aylık doğduğundna beri molfix kullanıyoruz ama son 1 aydır poposunun üstü ve belinin ortası yani bezin arka kısmının değdiği yerler döküntü oluştu fısır fısır çok kötü bezden dolayımı sizce hangi bez iyidir alerji yapmaz
monica50 prensannesi15 deneyip bulman lazım her bez her çocuğa iyi gelmez. biz molfix pure and soft kullanıyoruz sarı paketli gayet memnunuz
janssu prensannesi15 Burada çok övülüyor diye bebem natural aldım cocuk aninda pisik oldu. Bambu ust yuzey vs dedikleri de yalan valla o kadar sert ki üst yüzeyi. Molfix pure&soft kullanıyordum ona geri döndüm. Bir de o tarz bir pişikte direkt %40 cinko oksit icerikli pisik kremi sürün hizli etki eder