Oğlum 2 yaşında göz teması kuruyor ama her zaman değil dönen şeyleri çok seviyor ellerini çırpıyor bir şey istediğinde yanına gidip bana bakıyor efendim annem dediğimde bağırıyor baba dede mama meme anne ve bazı sesler çıkarıyor yaşına göre normal mi bu durum yaşayan vardır illaki annelerden yorum bekliyorum