Hanımlar merhaba, 4 buçuk yaşında oğlum için özellikle Beylikdüzü civarında çocuk alerji uzmanı arayışındayım. Gidip de memnun kaldığınız doktor var mı? Kendi çocuk doktorumuzdan memnunuz aslında ama mevsim değişikliğinden ötürü alerjisi bu ara çok arttı sanırım çünkü çok gülse koşsa zıplasa ya kusuyor ya öksürük krizine giriyor farklı bir uzman görüşü almak istiyorum. Öneri yaparsanız çok sevinirim🫶🌸