betulseyma60 benimkide öksürüyor hep süt boğazına kaçıyor tazyikli geldiği için diye düşünüyorum ben hırslı hırslı geliyor birde her memeye geldiğinde hem tayzik hem hırslı emmede boğazına kaçırıyor🥲 diğer normal emmezken öksürdüğündede eğer burnu temiz ve nezle vs değilse çok fazla tükürük, salya salgıladığı için boğazına kaçıyor diye düşünüyorum sizinkide öyle olabilir bence 🙈