mamaisqueen ya bakın önceki yorumda ben bu postun sahibi değilim dddiğinizde kalakaldım,açıkça söylüyorum.bu postun sahibi gibi yorumlar yapılınca coştuk,bu konuda özrümü dile getirtiyorum ciddi anlamda..ben hemcinslerime ne olursa olsun yine değer veririm,tartışırız yükseliriz ama biri yprum yaptı ve hepimize gerizekalı dedi…ben bu tip kadınlara aslaaa taviz vermem fırsat vermem,yarın birgün başımıza sıkıntı geldiğinde buraya soracağız ve yine birbirmize yardımcı olacağız,birbirimize ihtiyacımız var..böyle bir post açacağım yarın…çok kızdırmış olsak hepimiz birbirmizi,çok kıymetlidir kadınlarımız hepimiz…tekrar ciddi anlamda özrümü beyan ediyorum…