Kızlar bebeğim 24 aylık 24 aydır yapışığız anneme falan gidince sorun yok orada bi tık daha özgür ama sürekli anne kalk anne gel modunda. Başka bi ortama girince çok çekingen oluyor iyice yapışıyor saklanıyor kucağımdan inmiyor bu durumu yaşayanlar var mı nasıl aşabiliriz