Ay kızlar 3 yaşına yeni girmiş oğlum var
Ya sadece ben mi böyleyim bilmiyorum ama delirmek üzereyim hergün kriz her an ağlama tutturma sürekli bir hırçın yemin ediyorum 2 yaşa şükür eder oldum bu nedir böyle
Tek bakıyorum bu arada eşim de yoğun çalışıyor elinden geleni yapıyor ama onu da o kadar bunaltıyor ki nefes almadan oyun oynamak istiyor
Uykularımız deseniz berbar berbat berbat ötesi öğle. Çıt sesine uyanır max 15 dk sonra 😐vallahi billahi bakın abartmıyorum düz duvara tırmanmak istiyor
Halbuki her günmnnnnnn dışardayı hava yagmırsa bile
İnanın bitik haldeyim
Allahım günah yazmasın lütfen beni yargılamayın ama bazen acaba erken mi oldu keşke yapmasaydım dediğim anlar öok olıyır ha tabiki canımı veririm
Ama sırf böyle düşündüğüm için de bir tur vicdan azabından uyuyamıyorum nolur yalnız değilsin deyin ne zaman düseliyor bu huyları 😩