Kizlar elimde var eşimin arkadaşı vermiş oda çocuklarına kullanıyormuş bagisiklik açısından ama nasıl kullanacağımı nasıl saklayacagimi hiç bilmiyorum bilen varsa yardımcı olurmusunuz ne kadar sürede tüketmek gerek ve siz nelere katiyorsunuz cocuklarimin bala alerjisi yok biri 6 yasa diğeri 2 buçuk yaşında ne şekilde verebilirim acaba