aslan69 Hanımlar oğlum 32 günlük 2 gün önce alerji doktoru besin alerjisi teşhisi koydu diyete girdim bide alerji maması yazdı evolvia rp1 dut pekmezi koydum çok az oğlum kusmaya başladı normalde bukadar kusmaz ve çok ağlıyor hiç susmuyor başına gelen varmu
pimpiriklianne43 aslan69 benim oğlumun alerjisi yok ama bir dönem mamayi çok zor yedirmistik ve ozaman ayida senin bebeginden çok büyüktü eşim doktora içine pekmez katıp verelim mi demişti doktorda kesinlikle hayır günde 7 kere pekmez yemiş olur buda çok fazla demişti
butterflyy_ aslan69 canım besin alerjisi varsa içine birşey koyma daha iyi olur koymasan tadını beğenmiyor içmiyor diyorsun haklısın ama koymasan bile kusacak biliyorum bizim de aynı şekil olmuştu ısrarla doktorum bu mama iyi bunda kusmaması gerekiyor falan dese de kusmuk ve kanlı ishal olmuş tu
butterflyy_ aslan69 yok canım aptamil denedik olmamıştı evolvia verdi o da aynı şekilde oldu ben toplasan 30 ml içiremedim ne yapsam da kustu ve kaka da kan görünce de mama devri bitti benim için
aslan69 yoyom alerji mamaların içine konuluyor genelde istersen bi araştır bilgi sahibide olmuş olursun
sarikavun aslan69 oekmez de safi seker be bacim cocuk bi kere almiyo ki mamayi gun icinde bi suru aliyo dunyanin sekeri yukleniyo sabi subyana.
yoyom aslan69 araştırdığım için biliyorum zaten doktorlar bastıra bastıra söylüyor daha bugün dinledim bal ve pekmez konusunu. 32 günlük bebeğe su bile verilmezken pekme mi!?
aslan69 yoyom bal zaten kesinlikle verilmez kim diyor bal? 2 yaşına kadar yasak bir besin ve çok alerjik. Sizin öneriniz nedir alerji mamasının tadını kabul etmeyen bebege nasıl bir yol izlene bilir ?
aslan69 dygskerem nasıl bir üslup bu neyin ne olduğunu bilmeden konuşma doktor tavsiyesi bu millete çocuk bakma dersi verecegine kendi çocugunla meşgul ol mükemmel anne
aslan69 dygskerem buranın amacını bilmiyorsun galiba tecrübeli annelerle fikir alışverişi yapmak sohbet etmek ama sizin amacınız çok farklı ne yazıkki siz bence esra erol falan izleyin bu sinirinizi anca oo keser