minici oğlum 26 aylık şuan 18 aylıkken başladı bezden rahatsız olmaya çekiştirip durmaya beze ederken çiş yapıyorum demeye biz tuvalete iken klozete bakıp öğrenip taklit ediyordu sifona basmak istiyordu yapmak istiyorum diyordu bi kaç saatten fazla çiş yapmıyordu tutuyordu ben de hep erteledim dedim 2 yaşında başlarım sonra dedim ki neden oğlum istiyorken deneyelim 1 hafta güzel geçti dedim müthiş 🤩 sonra oğlumun sünnet olma zamanı gelmişti en korkulu an 2 yaşına girecek aklı da eriyor yani sünnet olduk falan çocuk değişti komple 😶pipisine dokundurmuyor iyileşse de o daha alışamamıştı kendi vücuduna o ara bez tekrar hayatımıza girdi 1 hafta önce çişini tuvalete yapmak istediğini söyledi bizim evde 2 klozet bir alaturka var ebeveyn banyosunda ki ni onun için ayarlamıştık zaten girmek istedi tamam dedim ilk gün hep altına bıraktı hiç söylemedi ertesi gün pipisini tutup beni çekiştirdi hep tuvalete gittik gece gündüz uykuları dahil altına kaçırmadı ama günde 2-3 kaka yapan oğlum tutmaya başladı kaka yaparken korkuyor ve ağlıyor şuan güzel 1-2 saat dışarda durabiliyorum çıkmadan çişini yapıyor dışarı için almam gereken ürünler onları da alınca inşallah daha sağlam olacak herşey