Grisayfa Merhaba sezeryan olalı bir ay oldu tamamen geçmişti ağrılarım ama bugün sağ tarafta dikişimin bitim yerinde tekrar bir ağrı başladı kızarıklık vs yok sadece şişlik var ama o Zaten vardı başına gelen varmı haftaya gidicem doktora ama korktum biraz
deletedmom247 Grisayfa Benimde oldu korkulcak bişey olduğunu sanmıyorum kolaymıı kaç kat kesiliyor tam iyileşmezki zaman alır benm 4 ay oldu hala dokunduğumda çok çok eğildiğimde acır yinede doktorar gidin içiniz rahat etsin geçmiş olsun😌😌
Arasmertinannesi Grisayfa Aynen bende şu an onu yaşıyorum 2 -3 gündür dikişim deilde 1 cm üstünde şişlik olan kısım ağrıyor. Sanırım deri geriliyor ve dikiş biraz çukurda kaldığı için öyle oluyor diye düşünüyorum. Ağır iş yapma eğer çok ağrıyorsa ağrı kesici içebilirsin. Korkulacak bir şey yok kendini toparlıyor vücudun
Elifliyam Grisayfa korkma canim sag taraftan dikilmeye başlanmış ondan böyle oluyor die biri yazmisti forumda benim de öyle zamanla duzelir mi bilmiyorum
sevde-e Dediğin şeyi ben de yaşadım. Hatta yaklaşık üç ay sonra. Kendimi çok yormuştum iki haftada 8 ayrı grup misafir ağırlamıştım. Ben ona vermiştim. Dinlenince geçmişti. Kendinizi yorduysanız ondan olabilir
Grisayfa deletedmom247 teşekkür ederim haftaya gidicem içim rahatladı biraz ilkinde hiç böyle olmamıştı korktum
Grisayfa Arasmertinannesi yormamak mümkün değilki sürekli ağlayan bebe birde 4 yaşında abi Allah yardımcımız olsun bide beni yamuk kesmiş orantısız yani ortalayamamış bi taraf daha kenara yakın tamda orada acı var
eralp Grisayfa aynısı bende oldu doğum yapalı 34 gün oldu 3 gündür ağrım vardı sağ tarafta dün gittim maalesef abse yapmış dikişlerim içerden antibiyotik verdi geçmesse kesilip boşaltılacakmış sizi korkutmak istemem bi an önce gitmenizde fayda var
eralp Grisayfa şişlik bendede var içerde abse yapınca oluyormus antibiyotik tedavisi veriyorlar ama geç olunca kesip boşaltıyorlarmıs siz önleminizi alın geç olmadan