Bizde bugun 4.aya tam girdik. Benımde son 10 günüm falan bahsettiğiniz şekilde, tam içmiyor, emzik almıyor, yattığı yatakta yatmak ıstemıyor. Gündüz uyuyan cocuk uyumuyor uyudu mu 15-20 dl da kalkıyor. Birde 3-4 gündürde hastalandı agzı yaralandı sesi kısıldı iyice biberonu almaz oldu.