Kızım 4 yaşına gircek bu zamana kadar hep eşim ben kutladık aramızda hep gurbetteydk bu sene kendi memleketimdeym ama nasıl kutlasam çağırmak istemiyorum gibi görüştüğüm bir tek babam ve eşimn ailesi 1. derece başka yok gelecek kızımın da mutlu olmasını istiyorm nasıl yapsam mutlu etsem onu