Nursemom_ 4 yıldır dyson v8 kullanıyorum çok memnunum ayda 1 yıkıyorum kurumaya brakıyorum çekim gücü ilk gün ki gibi oluyor tek sorun batarya garantisi dolmadan bataryam çabuk bitiyordu müşteri hizmetlerine yazdım ücretsiz batarya gönderdiler şimdi tekrar bataryasi aynı şekilde normal modta çalışıyor max ta çalışmıyor kapanıyor ama garantisi bittiği için kendim almam lazm ama 100€ satıyorlar diğer herşey çok iyi .