zehraaaaa38 Kızlar oda nemi 40-60 arasında peteklerde su ve ıslak havlu koydum bu şekilde nemleniyor ev ama hala bebeğimin burnunda kuruluk var siz neler yapıyorsunuz burun kuruluğu için.
maygirl zehraaaaa38 uyurken uyunan odanin peteklerini kapatin yada ısıyı dusurun.Hava nemlendirici kullanın.
bahardemirci00 zehraaaaa38 Bebeğimin bundan dolayı sürekli burun tıkanıklığı yaşıyordu, küçük bir hava nemlendirici aldık günün yarısında çalışıyor daha rahat nefes alabiliyor ve burnu tikanmiyor
zehraaaaa38 bahardemirci00 benim neredeyse sürekli çalışıyor nemlendirici oda nem ölçer de başında oda sıcaklığı da sabit Max 25 derece
birprensannesi1 zehraaaaa38 bir damla var acaba önerirler mi 4 aylık bebeğe,nazal nem diye . Yağlı bir dokusu var. 4 aylık olmasa evde udi hindi yağla yapın diyecektim.
zehraaaaa38 birprensannesi1 Nazal nemi doğduğu andan itibaren önermişti acaba tekrar mı kullanmaya başlasam burun delikleri çok küçük muhtemelen onun için kuruyor
twinmom5450 zehraaaaa38 evin ısısı 18-22 arası olsun dedi bize doktorumuz ikizlerim var doğalgaz felan açmıyoruz evi soğuk tutmak için nazalnem ve nebulizatörle izotonik su veriyoruz ama gene bile tınanıklık var sanırım biraz sürüyor bu durum