Kızım 6 ayını doldurdu. 5.aydan itibaren gündüz hiç emmemeye başladı gecede uykuluyken emiyordu sürekli sağıyordum fakat sütümde azalma hissedince sağmayıda emzirmeyide bıraktım 1 haftadır. Bugün bir göğsümü sıkayım dedim 2 göğüstende damla damla süt geliyor ama 30 ccyi geçmez sağsam. Kızım biberon ucuna alıştı onunda etkisi var. Acaba silikon taksam biberon sanıp emer mi? Sütüm komple kesilmemişken ne kadar emse kar diyorum.😔