Kızlar merhaba bebeğim 10 aylık yaklaşık 7 aydır düzenli adet oluyordum günü şaşmazdı ama bu ay 3 gün gecikti ister istemez panikledim 3 tane test yaptım negatif bir şey olsa çıkardı diye düşünüyorum var mı başına böyle bir durum gelen normal deyin lütfen 😃🙄😐😑