2 gündür emzirirken genizine süt kaçırıyor kızarıyor cocuk ters cevirip sırtına vurduğumda ağlıyor anca nefes alıyor 4-5 kere basıma geldi artık emzirmeye korkar oldum bu aksam 2 kere daha yaptı emziremedim ebe süt fazlalığından diyor ama inanın riske atmak istemiyorum sağıp biberonla vermeyi düşünüyorum ama biberonda da aynı şeyi yapar mı basına gelen varmı lütfen yorum yapın