carkit Kızlar doktor iki saatte bir 40 dakika emecek dedi ama benim bebeğim en fazla 15 dakika emiyor o da dinlenerek tam besleniyor mu acaba çünki emdikten sonra fazla sütü kusuyor da
pembekalanchoe carkit günlük kaç çişli bezi oluyor. Yenidoğanken o kadar uzun emememez canım. Benimki de en fazla 15 dk emerdi hatta 10 dakika falan ama 1.5 yada 2 saatte bir emzirmeye çalışırdım
metemom_ carkit 40 dk emzirmek ne ya günün yarısı biter doyuyor demekki bebek boşver uğraşma canım sıkma kendini bu saatlerle her bebeğin uyuma uyanma yemek yeme sıklığı farklı oluyor
aysebb carkit 40 dk diye bir şart yok aksine iki tarafta 15 dk derler en az genelde. Kimisi daha kısa kimisi daha uzun emer bebeğe göre değişir
Bebegimm1 carkit bi göğsü en az 15 dk emmesi yeterlidir 40 dk emmez zaten emerde ilk doyurur geri kalanı emzik gibi bekletir ağzında siz 15dk bi göğsü emzirin sonra diğerine geçin maksimum 2 saatte bir doyurun
canmanayvesuyu carkit ilk defa duydum 40 dk emzirmeyi o kadar uzun aktif ememez ki yenidoğan yorulur zaten
catperson carkit bıraksan bütün gün durur memede onlar, çoğunda da emmeyip orda ya uyuyor ya kokluyorlar. Benimki de öyle ama aktif emdiği süre çok azdır. Emerken yorulup dinleniyor sonra tekrar başlıyorlar, uyuyorlar ya da.
goktugunannesi5 carkit Bebeğiniz kaç günlük yenidoğan 40 dk ememez ki onların çenesi ne ki 40 dk emecek yorulur yani bizim doktor 10 15 dk emmesi lazım demişti büyüdükçe çene kasları gelişiyor ve emme süresi kısalıyor hızlı hızlı emip bırakıyorlar